اعلام بهره‌برداری از نسخه بومی‌سازی شده سامانه یکپارچه مالیاتی

  1. خانه
  2. تازه های حسابداری
  3. اعلام بهره‌برداری از نسخه بومی‌سازی شده سامانه یکپارچه مالیاتی

اعلام بهره‌برداری از نسخه بومی‌سازی شده سامانه یکپارچه مالیاتی

حسب تکالیف مقرر در اسناد بالادستی مبنی بر بومی سازی هسته مرکزی سامانه ایریس (تولید شده توسط شرکت بول فرانسه) و در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ (تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین)، بدینوسیله بهره برداری از نسخه جدید و بومی سازی شده سامانه مذکور مبتنی بر هسته جدید (نسخه ۱.۸)، تحت عنوان سامانه یکپارچه مالیاتی از تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ اعلام می گردد

در این راستا، نکات و ملاحظات زیر حائز اهمیت می باشد:

  1. همانگونه که مستحضرید تجربه نخست برای ارتقاء نرم افزار مذکور در بهمن ماه سال ۱۳۹۸ در حالی به نتیجه نرسید که به اذعان صریح مدیران وقت فناوری با بهره گیری و حضور برترین متخصصان و مشاورین حوزه فناوری کشور در زمینه اوراکل، وب لاجیک و جاوا در حال انجام بود و متاسفانه در نهایت منجر به بازگشت به نسخه اولیه گردید. این مهم مجددا در طی سه ماه اخیر با تلاش و همت بی وقفه همکاران این اداره کل و بدون بهره گیری و حضور مشاوران برون سازمانی با موفقیت انجام پذیرفت.
  2. با عنایت به بهره برداری از نسخه مذکور، شرایط توسعه سامانه یکپارچه مالیاتی جهت رفع ایرادات ریشه ای و بهبود فرآیندهای مالیاتی، فراهم گردیده است. بنابراین طی ماههای آتی، شاهد پیشرفت های مناسبی در زمینه بهبود سامانه، رفع مشکلات موجود و استفاده از قابلیت های بیشتر خواهیم بود تا هرچند با وقفه، ولی آغازی بر جبران بخشی از زحمات و تلاش های چند سال گذشته کاربران سامانه باشد.
  3. با توجه به پیچیدگی های فنی در مسیر فرآیند ارتقاء سامانه مزبور، ممکن است در ابتدای بهره برداری از نسخه جدید، سامانه با اختلالاتی همراه باشد. لذا خواهشمند است دستور فرمایید کاربران سامانه، ضمن شکیبایی و بردباری، موضوعات مرتبط با کارایی و غیرعملکردی آن را از طریق سامانه پشتیبان الکترونیک به گروه پاسخگویی اعلام فرمایند.

در پایان بر خود واجب می دانم که از حمایتهای همه جانبه اعضای محترم هیات رئیسه سازمان، همکاری و همدلی همکاران مالیاتی سراسر کشور، تلاش مضاعف همکاران خدوم فناوری ستاد و سراسر کشور تشکر و قدردانی نمایم. بی شک تحقق این مهم بدون همکاری تمام واحدهای سازمان قابل انجام نبود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه های مالی و مالیاتی با شماره ۰۹۹۱۳۷۸۳۴۶۱ تماس بگیرید.

ابلاغ سند ویژگی‌ها و مشخصات فنی پایانه‌های فروشگاهی
اصلاحیه ماده ۱۰ آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۱۶۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

*

code

فهرست