تخصیص کارپوشه به کلیه اشخاص حقوقی ثبت نام شده

  1. خانه
  2. سامانه مودیان
  3. تخصیص کارپوشه به کلیه اشخاص حقوقی ثبت نام شده

تخصیص کارپوشه به کلیه اشخاص حقوقی ثبت نام شده

قابل توجه کلیه اشخاص حقوقی از جمله اشخاص حقوقی مشمول صدور صورتحساب الکترونیکی و ارسال آن به سامانه مودیان از تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ ابلاغیه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ و دفتر تنظیم مقررات نظام پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان

تخصیص کارپوشه به کلیه اشخاص حقوقی دارای ثبت نام تکمیل شده در سامانه ثبت نام الکترونیکی در راستای اجرای مقررات قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان.

نظر به آنکه سایر اشخاص حقوقی به جز اشخاص حقوقی موضوع ماده ۱۶ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال ۱۴۰۰ از تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ مکلف به رعایت مقررات قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان و صدور صورتحساب الکترونیکی و ثبت آن در سامانه مودیان خواهند بود، مجددا تاکید می شود از الزامات عضویت در سامانه مودیان و تخصیص کارپوشه، وجود ثبت نام در سامانه ثبت نام الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور می باشد.

در این راستا به کلیه اشخاص حقوقی که قبلا در نظام مالیاتی ثبت نام و مراحل ثبت نام الکترونیکی را تکمیل نموده اند، کارپوشه تخصیص داده شده است و نیازی به ثبت نام مجدد اشخاص مذکور در سامانه ثبت نام الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور یا سامانه مودیان نمی باشد. مراتب جهت استحضار و اعلام به مودیان مذکور ایفاد می شود.

 

تعیین سقف معافیت مالیاتی و نرخ مالیات بر مجموع درآمدها
تغییر نرخ ارز مبنای محاسبه ارزش گمرکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

*

code

فهرست