اعلام استعلام تغییرات هیئت مدیره و اقامتگاه شرکت معتمد توسط وزارت اطلاعات

  1. خانه
  2. بخشنامه های مالیاتی
  3. اعلام استعلام تغییرات هیئت مدیره و اقامتگاه شرکت معتمد توسط وزارت اطلاعات

اعلام استعلام تغییرات هیئت مدیره و اقامتگاه شرکت معتمد توسط وزارت اطلاعات (ابلاغ اصلاحیه مادتین ۱۶و ۴۲ آیین نامه موضوع ماده ۲۶ قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان)

ماده های ۱۶و ۴۲ آیین نامه موضوع ماده ۲۶ قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان قبل از اصلاحیه به شرح ذیل بوده است:
ماده ۱۶) هیچ‌ یک از مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت معتمد نباید مشمول اصل یکصد و چهل و یکم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (ممنوعیت شغلی) و قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی باشند و شرکت معتمد زمان تقاضای دریافت مجوز مکلف است تعهدنامه مبنی بر رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی و رعایت اصل یکصد و چهل و یکم قانون مذکور را ارائه نمایند.

ماده ۴۲) این آیین‌نامه در چهل و دو ماده و شانزده تبصره در اجرای ماده ۲۶ قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان تهیه و تدوین گردید و از تاریخ تصویب آن، آیین‌نامه موضوع ماده ۲۶ قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان مصوب سال ۱۳۹۹ نسخ می‌گردد.

طبق این بخشنامه مواد قانونی ۱۶و ۴۲ به شرح ذیل اصلاح می گردد:

به پیوست مصوبه شماره ۲۰۱۶۷ مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۱ کار گروه راهبری سامانه مودیان پیرامون اصلاح مادتین ۱۶و ۴۲ آیین نامه موضوع ماده ۲۶قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان مصوب ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ که به تصویب وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی رسیده است، به شرح ذیل جهت اجرا ابلاغ میگردد.
۱-تبصره ماده ۱۶ به تبصره (۱)تغییر می یابد و متن زیر به عنوان تبصره (۲) به ماده ۱۶الحاق می گردد:
تبصره۲-وزارت اطلاعات موظف است ظرف ۳۰ روز مهلت اولیه و ۳۰ روز تمدید مهلت،در مجموع ۶۰ روز از زمان استعلام مرکز ،نتیجه را اعلام نماید. چنانچه در مهلت مقرر پاسخ داده نشود، به منزله پاسخ مثبت می باشد. لیکن چنانچه پس از صدور مجوز فعالیت نظر منفی وزارت اطلاعات در خصوص استعلام مورد نظر در هر زمان (بعد از مهلت پاسخگویی) به مرکز واصل شود، با اعلام مرکز، شرکت معتمد و سهامداران آن ملزم به تغییر مدیر عامل یا هر یک از اعضای هیئت مدیره می باشند.
۲-در ماده ۴۲ عبارت”شانزده تبصره” به عبارت “هفده تبصره” تغییر می یابد.

سید محمد هادی سبحانیان

اشخاص قبل از طرح شکایت در دیوان باید خواسته خود را به دستگاه مربوطه ارائه دهند.
هزینه بازاریابی، تبلیغات و نمایشگاهی جهت صادرات کالا و خدمات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

*

code

فهرست